No 'slide' images have been detected!
How To Add Images To Your Slider
  1. View your project in edit mode by clicking the edit button.
  2. Import or drag and drop an image into your editor.
  3. Double click the image and in the popup menu change the filename to something that starts with 'slide'.
  4. Add as many images as you want and make sure to also change the filenames to something that starts with 'slide' (e.g. slide-2.jpg, slide-3.jpg).

Apple Mac Support

Ανεξάρτητη Τεχνική Υποστήριξη και Service για τα Apple Mac, 7 Ημέρες την Εβδομάδα 10:00-20:00





Ηλεκτρονικές Συναλλαγές

#cancel_shopflix: Οι χρήστες του Skroutz.gr αντεπιτίθονται!




https://twitter.com/hashtag/cancel_shopflix

#Cancel_Skroutz: Σωρεία καταγγελιών στα social media για διαδικτυακές απάτες



ΠΗΓΗ: in.gr


Δεν έχουν τέλος τα παράπονα και οι καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με σωρεία διαδικτυακών απατών που γίνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz.

Οι καταγγελίες είναι εκατοντάδες στα social media, ενώ το hashtag #cancel_skroutz βρίσκεται ανάμεσα στα trends στο Twitter.

Όλο και περισσότεροι πελάτες παραγγέλνουν από μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα της Skroutz και εξαπατώνται.

Οι περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται κατά της Skroutz, κατηγορώντας την εταιρεία για ελλιπές πλαίσιο ασφαλείας και για απουσία ελέγχου με τα καταστήματα τα οποία συνεργάζεται.

Μάλιστα, ένας χρήστης του διαδικτύου φαίνεται να παρήγγειλε κάτι μέσω της Skroutz και το προϊόν που έλαβε ήταν ιμιτασιόν.

«Η υποστήριξη της Skroutz… σφυρίζει κλέφτικα» τονίζει ένας καταναλωτής στα social media, «πίσω από μια αγορά μπορεί να κρύβονται απατεώνες. #cancel _Skroutz», αναφέρει άλλος.

Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών!


ΠΗΓΗ: in.gr





Ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί μέσω της Skroutz δεν έστειλε προϊόντα που αγόρασαν καταναλωτές και πλήρωσαν με κάρτα!

Κόλαφος για την γνωστή εταιρεία Skroutz που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προκαλούν οι σοβαρές καταγγελίες καταναλωτών για αγορές προϊόντων που δεν έγιναν ποτέ, παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά με κάρτα.

Η εταιρεία Skroutz, την οποία εδώ και χρόνια εμπιστεύονται χιλιάδες καταναλωτές, βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο καθώς από αυτές τις καταγγελίες καθίσταται πλέον σαφές ότι υπάρχει παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης για την πλατφόρμα.

Κι αυτό διότι, όπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές κατά γενική ομολογία στρέφονται κατά της Skroutz γιατί αυτήν γνωρίζουν κι αυτήν εμπιστεύονται ως εταιρεία που προωθεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Εξαλλοι καταναλωτές μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης απάτης και για προσβλητικές συμπεριφορές, για έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.

«Η υποστήριξη της Skroutz… σφυρίζει κλέφτικα» τονίζει ένας καταναλωτής.

«Πίσω από μια αγορά μπορεί να κρύβονται απατεώνες. #cancel _Skroutz», αναφέρει άλλος.

«Το 365shop» το οποίο συνεργαζόταν με την skroutz κατακρατούσε παραγγελίες μηνών και πλέον οι υπεύθυνοι εξαφανίστηκαν. Παρ’ όλο που φαίνεται να είχαν γίνει αρνητικές κριτικές για την skroutz ποτέ δεν τις δημοσίευσε δίνοντας χρόνο στους απατεώνες», καταγγέλλει άλλος παθών.

«Το support του skroutz γενικολογεί. Συμπέρασμα, κλικ σε κατάστημα μέσω του skroutz είστε εντελώς απροστάτευτοι», λέει άλλος.


Η ιστορία έχει ως εξής:

Οι καταγγελίες φαίνεται να ανέρχονται σε εκατοντάδες και αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, γνωστή ως κατάστημα “365shop” με την οποία η διάσημη πλατφόρμα Skroutz είχε εδώ και χρόνια στρατηγική συνεργασία.

Όπως προκύπτει από πολλά ελληνικά φόρουμ, η εταιρεία λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Στο βίντεο που ανάρτησε στα social media ένας από τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν, περιγράφεται η ιστορία του. Όπως τονίζει ο νεαρός, παρήγγειλε μια τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα “365shop”, το οποίο βρίσκεται μέσα στην Skroutz. Ο νεαρός τονίζει ότι ουδέποτε θα έκανε τη σχετική αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz και για το λόγο αυτό πλέον αξιολογεί αρνητικά και καταγγέλλει την πλατφόρμα.

Στην ιστορία που περιγράφει γίνεται λόγος για μια αγορά που εξοφλήθηκε αλλά που ποτέ ο ίδιος δεν παρέλαβε το προϊόν. Η “365shop” έκλεισε μάλιστα την σελίδα του και «κατέβηκε» και από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.

Απευθυνόμενος στην Skroutz το μόνο που τον συμβούλευσαν είναι να καταθέσει μήνυση, δηλαδή να ξοδέψει κι άλλα χρήματα, κι αν θα έβρισκε το δίκιο του με την αγορά της τηλεόρασης.

Επισημαίνει δε ότι υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που εξαπατήθηκαν μέσω της Skroutz και από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ουσιαστικά και με την ανοχή της Skroutz, η εταιρεία 365shop πούλησε«αέρα» πολλών χιλιάδων ευρώ σε εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια… εξαφανίστηκε.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι εκατοντάδες οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα που προχωρούν σε μηνύσεις.

Αλλά και στο παρελθόν η Skroutz έχει υποπέσει σε ατοπήματα σε βάρος καταναλωτών. Υπήρξαν περιπτώσεις όπου προϊόντα δεν έφτασαν ποτέ, άλλος πελάτης αγόρασε κινητό και παρέλαβε… πέτρες ενώ πολλές φορές ενώ έλεγαν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν τελικά αναγκάστηκαν να πληρώσουν επιπλέον.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για απάτη σε βάρος καταναλωτών που πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτέ το προϊόν, η Skroutz ουσιαστικά αποποιείται των ευθυνών της. Με ανακοίνωση που εξέδωσε επί της ουσίας προσπαθεί να απολογηθεί για τον συνεταίρο της “365shop”, για μια συνεργασία που υποστήριζε σθεναρά στο πρόσφατο παρελθόν.

Στην ανακοίνωση, αφού αναφέρεται ότι διεκόπη η συνεργασία τους, δίνει συμβουλές στους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν και τους λέει πώς να διεκδικήσουν αποζημιώσεις, παρέχοντάς τους… συμβουλευτικές υπηρεσίες.


Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.

PayPal Refunded Returns: Η PayPal εγκαινιάζει την υπηρεσία δωρεάν επιστροφής προϊόντων!




Η PayPal εγκαινιάζει την υπηρεσία PayPal Refunded Returns (Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων) και αποκαλύπτει τα πιο πρόσφατα στοιχεία για τις νέες καταναλωτικές προδιαγραφές στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κεντρο-Ανατολική Ευρώπη.

Η PayPal ανακοίνωσε το λανσάρισμα της υπηρεσίας PayPal Refunded Returns σε 15 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, σε συνέχεια της αντίστοιχης έναρξης σε άλλα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας που διεξήγαγε η Gemius για λογαριασμό της PayPal επιβεβαιώνουν ότι οι καταναλωτές αυτής της περιφέρειας αντιμετωπίζουν και αυτοί την δωρεάν επιστροφή ειδών ως έναν βασικό γνώμονα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εξίσου σημαντικό, όταν πρόκειται να λάβουν την απόφαση για την online αγορά ή μη ενός προϊόντος.

Τώρα, ανεξάρτητα από τον λόγο της επιστροφής, οι χρήστες που έχουν παραγγείλει ένα προϊόν και ήδη το πλήρωσαν μέσω PayPal, μπορούν να το επιστρέψουν και να πάρουν πίσω όλα τα έξοδα της αποστολής, απολαμβάνοντας έτσι μια ακόμα πιο άνετη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία, όταν αγοράζουν προϊόντα από εγχώριους ή ξένους εμπόρους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, με τον τρόπο αυτόν, η PayPal επεκτείνει την προστασία των αγοραστών και εξασφαλίζει τους καταναλωτές από την ώρα της αγοράς μέχρι και την επιστροφή.

Η φιλοσοφία του PayPal Refunded Returns, που διευκολύνει την διαδικασία των αγορών χωρίς έγνοιες, ήδη αποδείχθηκε η πλέον σωστή λύση σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία ή η Σουηδία, όπου η υπηρεσία παροτρύνει αποτελεσματικά τους καταναλωτές να απολαμβάνουν στο έπακρον τις δυνατότητες που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επομένως, από σήμερα η εν λόγω υπηρεσία παρέχεται επίσης σε 15 χώρες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Ο διαδικτυακός καταναλωτής το 2014

Οι καταναλωτές στην περιοχή μας αγοράζουν όλο και περισσότερο και θεωρούνται συνειδητοποιημένοι πελάτες: ενώ σχεδόν το 37% από εμάς αγοράζει στο διαδίκτυο περίπου 1-2 φορές το τρίμηνο, υπάρχει επίσης ένα καθόλου αμελητέο μερίδιο καταναλωτών που προβαίνει σε αγορές πάνω από μία φορά τον μήνα (18%).

Αξίζει να αναφέρουμε ότι πλέον για τους περισσότερους στην περιοχή μας οι αγορές στο Internet δεν αποτελούν μυστήριο – οι καταναλωτές όχι μόνο το τολμούν, αλλά γνωρίζουν και το πώς να το αξιοποιήσουν με κάθε δυνατό τρόπο.

Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές προσδοκούν τις προδιαγραφές και παροχές που ισχύουν διεθνώς.

Παράλληλα, η δυναμική αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ακόμα ιδιαίτερα μεγάλη, αφού, όπως επισημαίνει η έρευνα, οι καταναλωτές θα ήταν διατεθειμένοι να προβούν σε ακόμα περισσότερες αγορές, έχοντας μεν ξεπεράσει τον φόβο του διαδικτυακού shopping, εάν δεν ανησυχούσαν όμως για το εάν θα είναι σε θέση ή όχι να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν.

Το να αλλάξεις αυτή ειδικά την προσέγγιση και να προσφέρεις στους πελάτες μεγαλύτερη αγοραστική εμπιστοσύνη, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της προστασίας του αγοραστή για την PayPal, που τώρα επεκτείνεται στην υπηρεσία PayPal Refunded Returns.

Καθώς τα μεταφορικά κόστη αποτελούν έναν βασικό παράγοντα των διαδικτυακών αγορών (το 40% των πελατών σκέφτεται σοβαρά να μην προβεί σε αγορά, όταν είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν το κόστος αποστολής), το 75% των ερωτηθέντων θα εξέταζε την περίπτωση να αγοράσει online περισσότερα είδη, εάν ήταν δωρεάν το μεταφορικά έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Επιπλέον, το 74% των διαδικτυακών αγοραστών προσέχει εάν παρέχεται η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής στις online αγορές, ενώ το 21% των ερωτηθέντων όντως αγόρασε είδη online την περασμένη χρονιά, ακριβώς επειδή ίσχυε η πολιτική της δωρεάν επιστροφής χωρίς έξοδα μεταφοράς. Ενώ σχεδόν το 57% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι καλό να παρέχεται η δυνατότητα της δωρεάν επιστροφής στις online αγορές, μόλις το 6% των πελατών δηλώνει ότι δεν είναι απαραίτητο ή και καθόλου σημαντικό.

Σύμφωνα με τον Damien Perillat, Μanaging Director της PayPal στην Περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης,

«Δεν αποτελεί έκπληξη πλέον το γεγονός ότι οι καταναλωτές, από τη στιγμή που μπορούν από το σπίτι ή το γραφείο τους να αγοράσουν σχεδόν τα πάντα, οι απαιτήσεις τους σχετικά με τα καταναλωτικά αγαθά, τις υπηρεσίες και την όλη διαδικασία των αγορών τους, να είναι πλέον πολύ πιο υψηλές σε σχέση με το παρελθόν. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να αποκτά περισσότερο τοπικό αλλά ταυτόχρονα και παγκόσμιο χαρακτήρα, ιδίως στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εύκολες λύσεις, όπως η υπηρεσία PayPal Refunded Returns, ανάγονται σχεδόν αυτομάτως σε νέο κανόνα.

Η αναγνώριση και η εφαρμογή αυτών των πολύτιμων διαδικτυακών μεθόδων, δεν είναι μόνο θέμα που αφορά στην ανταγωνιστικότητα, αλλά και ένας καινούργιος τρόπος να αποκτήσουν οι καταναλωτές περισσότερη εμπιστοσύνη και καταναλωτική προστασία, με στόχο την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην δική μας περιφέρεια, την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη”

Δεν είναι το σωστό είδος; Κανένα πρόβλημα!

Η υπηρεσία PayPal Refunded Returns επιτρέπει στους εμπόρους να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους, οι οποίοι θέλουν να απολαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών. Οι χρήστες που έκαναν την παραγγελία ενός προϊόντος και το πλήρωσαν μέσω PayPal, δύνανται να το επιστρέψουν και να αποζημιωθούν πλήρως για το κόστος μεταφοράς, έως το ποσό των 30 ευρώ ανά αποστολή. Το μοναδικό τους μέλημα σχετικά με την χρηματική αποζημίωση είναι να κρατήσουν τις αποδείξεις των ταχυδρομικών τελών μεταφοράς. Τότε, τα τρία εύκολα βήματα προκειμένου να λάβουν την επιστροφή χρημάτων είναι τα εξής:

Κατεβάζετε την ειδική φόρμα και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας.

Προσθέτετε τις αποδείξεις της αγοράς και της ταχυδρομικής αποστολής.

Στέλνετε με email στην PayPal το πακέτο της φόρμας και των αποδεικτικών.

Χάρη στην νέα αυτή λειτουργία, αφού ολοκληρώσετε την σύντομη αυτή διαδικασία, το ποσό της επιστροφής θα εμφανιστεί σύντομα στον δικό σας λογαριασμό PayPal, εντός των επόμενων 10 ημερών.

Με τον τρόπο αυτό, ακόμα και εάν προϊόντα, όπως είδη ένδυσης και αξεσουάρ, θα εξακολουθούν να επιστρέφονται κυρίως λόγω λάθους μεγέθους ή άλλου προβλήματος, το ζήτημα αυτό δεν θα απασχολεί πλέον ούτε τους καταναλωτές ούτε τους εμπόρους.

Κατά την αρχική δοκιμαστική περίοδο, η υπηρεσία PayPal Refunded Returns θα είναι ενεργή έως τις 31 Δεκεμβρίου 2014.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal Refunded Returns στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη στον ιστότοπο https://www.paypal.eu/returns/

Ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών υιοθετούν τα Bitcoins για να παρακάμψουν το νόμο!




Στις 11 Απριλίου του 2011 το αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης έκλεισε τις τρεις μεγαλύτερες ιστοσελίδες poker των ΗΠΑ, κατηγορώντας 11 ανθρώπους για απάτη προς τις τράπεζες, ξέπλυμα χρήματος και παράνομο τζόγο. Το αποτέλεσμα ήταν όλοι οι λογαριασμοί να παγώσουν και οι online παίκτες να χάσουν τα χρήματά τους μέσα σε μια νύχτα.

Προκειμένου λοιπόν να παρακάμψουν τη νομοθεσία, οι ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών βρήκαν τη λύση στο διαδικτυακό νόμισμα Bitcoin, το οποίο δε συνδέεται με τραπεζικούς λογαριασμούς, διακινείται ανώνυμα μέσα από ένα δίκτυο P2P και καμία αρχή ή κυβέρνηση δεν έχει πρόσβαση στις συναλλαγές. Επιπλέον, οι τελευταίες πραγματοποιούνται ταχύτατα μέσα σε λίγες μόνο ώρες, σε αντίθεση με τις τράπεζες που συνήθως απαιτούν μέχρι και 12 εβδομάδες.

Το κατά πόσο βέβαια η μη εμπλοκή των τραπεζών καθιστά τις ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών νόμιμες παραμένει ένα δύσκολο ερώτημα και όπως όλα δείχνουν σύντομα οι αρμόδιοι φορείς θα κληθούν να λάβουν αποφάσεις…